Berta Čaikauskaitė – Gal ir nekuklu, gal ir įžūlu, gal ir truputį stačiokiška pavadinti agentūrą, kurios esi įkūrėja, savo pačios vardu, tačiau kuklumas komunikacijoje yra kaip ananasai ant picos – teoriškai suprantama, bet praktiškai – nesąmonė. Berta Čaikauskaitė žino, kokia turi būti tikra itališka pica ir tikra kokybiška komunikacija, todėl nenuostabu, kad savo komunikacijos ir reklamos agentūrą pavadino “Berta&Agency”.
Supratusi, kad visgi ne troškulys, o įvaizdis yra viskas, ji nusprendė specializuotis strateginės komunikacijos ir darbdavio įvaizdžio srityse, ir pastaruosius 10 metų konsultuoja šiais ir krizių valdymo (kaip gi be jų?) klausimais. Na, ir aišku, įrodinėja, kad ananasams ant picos – ne vieta.
Prieš įžengdama į komunikacijos virtuvę Berta beveik 10 metų dirbo Lietuvos Respublikos Diplomatinėje tarnyboje, o kaip žinia, ko jau ko diplomatinė tarnyba išmoko, tai komunikuoti. Nebūtinai su tuo, kas patinka, nebūtinai su tuo, su kuo norėtum, bet akivaizdu, kad tiek plunksną, tiek liežuvį paploninti geresnę praktiką surasti sunku.
Berta tiki, kad į komunikaciją reikia žiūrėti drąsiai, atvirai ir kitaip, tačiau, be abejo, viskas turi ribas (itališka virtuvė – ypač). Visgi svarbiausia, anot Bertos, į komunikaciją žvelgti žmogiškai. Šis įvairiapusis žvilgsnis jai padeda matyti daugiau ir giliau, išsigryninti rinkos poreikius ir siekti juos efektyviai įgyvendinti.
Ji viešojoje erdvėje dalinasi savo įžvalgomis komunikacijos, rinkodaros, politikos, lyderystės ir komandos valdymo temomis. Ir be abejo gyvenimiškų picų, nes kaip be jų.
REGISTRUOKIS NAUJIENLAIŠKIUI
…ir būk pirmoji, kuri gaus visas naujienas!